Skip to Content

Blog

Pakume tööd juuksurile!

dresserJEM salong otsib juuksurit, kes armastab oma tööd kogu südamest ning soovib töötada meie kollektiivis. Pakume omalt poolt motiveerivat tasu, paindlikku tööaega ja erialaseid täiendkoolitusi. Võimalik töötada nii täis- kui osalise tööajaga, lepingulise töötaja või vabakutselise koostööpartnerina. Pakume ka praktikavõimalust alles koolis õppijatele. Võta meiega julgelt ühendust info@jem.ee Ideaalis otsime oma meeskonda täistöökohaga-, julget juuksurit, kes on valmis koos meiega tegema tiimitööd, käima üritustel, osalema teletöös ja võtma vastu erialaseid väljakutseid. Saame lubada omaltpoolt häid töötingimusi, tööd kvaliteetsete toodetega ja kindlat, stabiilset sissetulekut.

2 Continue Reading →

Meist kirjutatakse: Power-naiste juuksurisalong JEM

Tallinna kesklinnas Uus-Tatari tänaval asuv JEM Ilusalong müüb ja kasutab kvaliteetseid Löwengrip Care & Color ilutooteid tundlikule nahale ja juustele. Vestlesime salongi omaniku, juuksur Kristi Jürmaga ning saime teada, milline on tema lemmiktoode Löwengripi valikus ning mis on tüüpilised vead koduses juuksehoolduses.

Kuidas sai sinust juuksur ja salongiomanik?
Mulle on alati meeldinud kunstiga tegeleda ja juuksuri amet on üks selle väljendusviisidest. Ilusalong JEM omanikuks sain aasta tagasi, kui eelmine omanik samas asukohas tegevuse lõpetas. Salongi pidamine on meeskonnatöö ja ilma tublide kaaslasteta see ei toimi. Minu kummardus juuksuritele Mari Klemmerile, Merli Murumäele ja Annely Joale. Meie salongi lisaväärtus on tasemel meigiteenus, mida pakub Kersti Murumägi. Esimene tegevusaasta on olnud huvitav ja väljakutseid täis – tegime remonti, uuendasime sisustust ja toodete ning teenuste valikut. Samuti oleme arendanud oma kodulehte www.jem.ee rohkem meie näoliseks.

Milliseid juuksehooldustooteid iga päev kasutada soovitad?
Kõige olulisem on leida endale sobiv šampoon ja palsam, ka meestel. Teiseks mõelda, kuidas täpsemalt tahad välja näha ja sellest tulenevalt valida viimistlustooted. Väike juukselakk võiks iga naise kosmeetikakotis olemas olla, isegi kui ta igapäevaselt oma juukseid soengusse ei säti. Minu isiklik lemmik juuksehooldustoode on niisutav õli, mis teeb juuksed pehmeks ja kammitavaks kuni järgmise pesuni, nii siidist efekti ainult palsamiga ei saavuta.

2 soovitust ja 2 viga, mida juuksehoolduses teada

Kui soovid ilusaid juukseid siis ära unusta erihooldust. Kuivadele ja kahustele juustele soovitan aeg-ajalt hooldavat maski teha, näiteks Löwengrip The Cure juuksemaski.
Blondeeritud ja heledaks salgutatud juuksed vajavad iga pesu järgselt toitvat õli – Löwengip Hydration Heaven Hair Oil on õhuline, imendub hästi ja lõhnab mõnusalt. Liiga palju ei maksa õli juustesse panna, muidu muutuvad juuksed kiiresti rasuseks. Piisab 1-2 tilgast.
Peamine viga, mida juuste eest hoolitsemisel tihti tehakse on lohakas pesu.
Samuti valitakse tihtipeale valed tooted või liialdatakse nende kasutamisega.
Sinu lemmiktoode Löwengrip Care & Color valikust
Minu lemmiktoode Löwengripilt on Pixie Dust juukselakk – see on nii õrn, lõhnab kookose järgi, ei määri juukseid ega tee neid raskeks. Ideaalne lokkide tegemiseks.

Kes on JEM Ilusalongi klient ja mis teeb su salongi eriliseks?
JEM-i klient hindab personaalset teenindust, väärtustab oma aega, teeb broneeringu internetis ning samuti võib ta kindel olla meie toodete kõrges kvaliteedis.

Kristi-Jyrma-LCCAlllikas: Löwengrip

1 Continue Reading →

Online broneerimine on lihtne ja mugav

Kuidas teha online broneerigut nii, et saaksin õige asja piisava ajaga?

Mõtle enda jaoks läbi missuguseid teenuseid sa soovid salongikülastusel saada. Kõikide teenuste juures on kirjas, mida need sisaldavad. See on info Sulle kui kliendile, et sa teaksid mida selle aja sees on võimalik teostada.

Iga teenuse juures on ka kirjas ajakulu. Aeg ongi kõige olulisem broneerimise juures. Kui naisterahvas soovib juukseid värvida ja lõigata, siis peaks ta alati valima KOMPLEKTEENUSE. See teenus sisaldab värvimist ükskõik millisele juuksepikkusele. Sinna alla kuulub triibutamine, erinevad värvitehnikad ning samuti ainult väljakasvanud osa värvimine, lisandub juukselõikus. Selleks võib olla ka väike otste tasandus või olemasoleva juukselõikuse värskendamine. Lisaks sisaldab see teenus ka Joico juukse süvahooldust või toitvat juuksemaski. See, mida konkreetselt juuksur kliendi juustel kasutab, otsustatakse salongis peale konsultatsiooni. Teenus sisaldab alati ka peamassaaži ja korralikku juuksekuivatust vastavalt juukselõikusele.

Eraldi teenusena pakutakse ka KONSULTATSIOONI – kui sa ei ole kindel, mis sulle sobib või mida oleks üldse võimalik sinu juustega teha siis soovitame pidada nõu spetsialistiga.

ERITÖÖD: ombre, sombre, balajage jne, mis on ajakulukamad ja nõuavad eraldi broneeringut. VÄRVIKORREKTUUR – samuti eriteenus, kui on vaja teostada mitu keemilist protseduuri (need on juhtumid kui klient soovib juustest eemaldada eriti tumedaid või soovimatuid toone n. roheline ja must). TOONIMINE – lisateenus peale blondeerimist, salgutamist või värvieemaldust.

2


Kui  on soov ainult juuste väljakasvanud osa värvida ilma juukselõikuseta, siis tuleks valida JUUREVÄRV. Sellele saab lisada juukseravi. Kui on kindel soov saada ka juukseravi, siis peaks selle teenuse lisama, sest sellel on lisa ajakulu. Kui te seda ei lisa, siis pole seda võimalik teostada ajapuuduse tõttu. Täpselt sama käib ka juuste triibutamise teenuse kohta. See teenus sisaldab ainult juuste triibutamist. Kui on jällegi soov ka juukseid lõigata siis peaks valima eelpool selgitatud KOMPLEKSTEENUS.Kui klient on teadlik, kui palju tavaliselt aega kulub tema teenuse peale ning broneeringusüsteemis on soovitud teenuse juures märgitud ajakulu lühem, kui tema tavaline salongikülastuse ajakulu, siis soovitame lisada ükskõik millise teenuse, et lõplik ajakulu oleks vastavuses kliendi tavalise ajakuluga soovitud teenusele. Püsikliendi puhul tema juuksur juba teab, et lisateenus on lisatud selleks, et ajakulu oleks broneerimisel õige. Kui nüüd klient ei lisa lisateenust, et saavutada broneerimisel õige ajakulu, siis juuksur jääb ajahätta ja järgmine klient on sunnitud ootama.

Miks siis pole eraldi väljatoodud teenust eriti pika ajakuluga klientidele? Kõikide teenuste ajakulu on niiöelda keskmine ajakulu. Mõne kliendi peale kulub natuke vähem aega ja mõne kliendi peale kulub rohkem. See sõltub juuksetüübist, juuksepaksusest ja ka töö keerukusest. Pole võimalik kõiki erijuhtumeid eraldi välja tuua ja see ajaks kliente rohkem segadusse. Kui klient teeb online broneeringu, siis juuksur peab selle kinnitama. Püsiklientide puhul juuksur oskab vaadata, kas broneeriti piisav aeg. Juhul, kui see pole piisav, siis juuksur broneerib ise piisava aja ja informeerib sellest klienti. Broneerimisel saab lisada lisainfo kastikesse oma soovi täpsema kirjelduse.

Kõik teenuste hinnad, mida online broneering teile näitab, on ainult teenuse hinnad. Seal pole välja toodud juuksevärvi hinda, sest see on iga teenuse puhul erinev. See lisandub teenusehinnale vastavalt sellele, palju värvi kulus. Eraldi pole juurde arvutatav ja maharvestatav juuksepesu ja viimistlustooted. Hinnad on informeerivad ja mitte lõplikud.

firmast
4 Continue Reading →