Skip to Content

Blog

Vajame uut juuksurit!

133623506JEM salong otsib juuksurit, kes armastab oma tööd kogu südamest ning soovib töötada meie meeldivas seltskonnas. Pakume omalt poolt motiveerivat tasu, paindlikku tööaega ja erialaseid täiendkoolitusi. Võimalik töötada nii täis- kui osalise tööajaga, lepingulise töötaja või vabakutselise koostööpartnerina. Võta meiega julgelt ühendust info@jem.ee.

14 Continue Reading →

Online broneerimine on lihtne ja mugav

Kuidas teha online broneerigut nii, et saaksin õige asja piisava ajaga?

Mõtle enda jaoks läbi missuguseid teenuseid sa soovid salongikülastusel saada. Kõikide teenuste juures on kirjas, mida need sisaldavad. See on info Sulle kui kliendile, et sa teaksid mida selle aja sees on võimalik teostada.

Iga teenuse juures on ka kirjas ajakulu. Aeg ongi kõige olulisem broneerimise juures. Kui naisterahvas soovib juukseid värvida ja ka lõigata, siis peaks ta alati valima kompleksteenuse. See teenus sisaldab juustevärvimist ükskõik millisele juuksepikkusele. Sinna alla kuulub triibutamine, erinevad värvitehnikad nagu näiteks balayage ja ombre ning samuti ainult väljakasvanud osa värvimine. Sellele lisandub juukselõikus. Selleks võib olla kas väike otste tasandus või olemasoleva juukselõikuse värskendamine. Lisaks sisaldab see teenus ka Joico juukse süvahooldust või JB Beverly Hillsi toitvat juuksemaski. See, mida konkreetselt juuksur kliendi juustel kasutab, otsustatakse salongis peale konsultatsiooni. Teenus sisaldab alati ka peamassaaži ja korralikku juuksekuivatust vastavalt juukselõikusele.

2

Kui  on soov ainult juuste väljakasvanud osa värvida ilma juukselõikuseta, siis tuleks valida juurevärv. Sellele saab lisada juukseravi. Kui on kindel soov saada ka juukseravi ,siis peaks selle teenuse lisama, sest sellel on lisa ajakulu. Kui te seda ei lisa, siis pole seda võimalik teostada ajapuuduse tõttu. Täpselt sama käib ka juuste triibutamise teenuse kohta. See teenus sisaldab ainult juuste triibutamist. Kui on jällegi soov ka juukseid lõigata ,siis peaks valima eelpool selgitatud kompleksteenuse.

Kui klient on teadlik, kui palju tavaliselt aega kulub tema teenuse peale ning broneeringusüsteemis on soovitud teenuse juures märgitud ajakulu lühem, kui tema tavaline salongikülastuse ajakulu, siis soovitame lisada ükskõik millise teenuse, et lõplik ajakulu oleks vastavuses kliendi tavalise ajakuluga soovitud teenusele. Püsikliendi puhul tema juuksur juba teab, et lisateenus on lisatud selleks, et ajakulu oleks broneerimisel õige. Kui nüüd klient ei lisa lisateenust, et saavutada broneerimisel õige ajakulu, siis juuksur jääb ajahätta ja järgmine klient on sunnitud ootama.

Miks siis pole eraldi väljatoodud teenust eriti pika ajakuluga klientidele? Kõikide teenuste ajakulu on niiöelda keskmine ajakulu. Mõne kliendi peale kulub natuke vähem aega ja mõne kliendi peale kulub rohkem. See sõltub juuksetüübist, juuksepaksusest ja ka töö keerukusest. Pole võimalik kõiki erijuhtumeid eraldi välja tuua ja see ajaks kliente rohkem segadusse. Kui klient teeb online broneeringu, siis juuksur peab selle kinnitama. Püsiklientide puhul juuksur oskab vaadata, kas broneeriti piisav aeg. Juhul, kui see pole piisav, siis juuksur broneerib ise piisava aja ja informeerib sellest klienti. Broneerimisel saab lisada lisainfo kastikesse oma soovi täpsema kirjelduse.

Kõik teenuste hinnad, mida online broneering teile näitab, on ainult teenuse hinnad. Seal pole välja toodud juuksevärvi hinda, sest see on iga teenuse puhul erinev. See lisandub teenusehinnale vastavalt sellele, palju värvi kulus. Eraldi pole juurde arvutatav ja maharvestatav juuksepesu ja viimistlustooted. Hinnad on informeerivad ja mitte lõplikud.

firmast
2 Continue Reading →