Kuidas teha online broneerigut nii, et saaksin õige asja piisava ajaga?

Mõtle enda jaoks läbi missuguseid teenuseid sa soovid salongikülastusel saada. Kõikide teenuste juures on kirjas, mida need sisaldavad. See on info Sulle kui kliendile, et sa teaksid mida selle aja sees on võimalik teostada.

Iga teenuse juures on ka kirjas ajakulu. Aeg ongi kõige olulisem broneerimise juures. Kui  soovid juukseid värvida ja lõigata, siis peaks ta alati valima ÕIGE TEENUSE. Valikus on eraldi välja toodud: järelkasvu -triibutamine, -värvimine, kogu pea triibutamine või värvimine, koos või ilma lõikuseta. See, mida konkreetselt juuksur teeb, otsustatakse salongis peale konsultatsiooni. Teenus sisaldab alati ka peamassaaži ja korralikku juuksekuivatust vastavalt juukselõikusele.

Eraldi teenusena pakutakse ka KONSULTATSIOONI – kui sa ei ole kindel, mis sulle sobib või mida oleks üldse võimalik sinu juustega teha siis soovitame pidada nõu spetsialistiga.

ERITÖÖD: ombre, sombre, balajage jne, mis on ajakulukamad ja nõuavad eraldi broneeringut. VÄRVIKORREKTUUR – samuti eriteenus, kui on vaja teostada mitu keemilist protseduuri (need on juhtumid kui klient soovib juustest eemaldada eriti tumedaid või soovimatuid toone n. roheline ja must). TOONIMINE – lisateenus peale blondeerimist, salgutamist või värvieemaldust.

Kui  on soov ainult juuste väljakasvanud osa värvida ilma juukselõikuseta, siis tuleks valida JÄRELKASVU VÄRVIMINE. Sellele saab lisada juukseravi. Kui on kindel soov saada ka juukseravi, siis peaks selle teenuse lisama, sest sellel on lisa ajakulu. Kui te seda ei lisa, siis pole seda võimalik teostada ajapuuduse tõttu. Täpselt sama käib ka juuste triibutamise teenuse kohta. See teenus sisaldab ainult juuste triibutamist. Kui on jällegi soov ka juukseid toonida/lõigata, siis peaks lisama ka need teenused TOONIMINE KERGVÄRVIGA PEALE SALGUTAMIST ja JUUKSELÕIKUS. Kui klient on teadlik, kui palju tavaliselt aega kulub tema teenuse peale ning broneeringusüsteemis on soovitud teenuse juures märgitud ajakulu lühem, kui tema tavaline salongikülastuse ajakulu, siis soovitame lisada ükskõik millise teenuse, et lõplik ajakulu oleks vastavuses kliendi tavalise ajakuluga soovitud teenusele. Püsikliendi puhul tema juuksur juba teab, et lisateenus on lisatud selleks, et ajakulu oleks broneerimisel õige. Kui nüüd klient ei lisa lisateenust, et saavutada broneerimisel õige ajakulu, siis juuksur jääb ajahätta ja järgmine klient on sunnitud ootama.

Miks siis pole eraldi väljatoodud teenust eriti pika ajakuluga klientidele? Kõikide teenuste ajakulu on niiöelda keskmine ajakulu. Mõne kliendi peale kulub natuke vähem aega ja mõne kliendi peale kulub rohkem. See sõltub juuksetüübist, juuksepaksusest ja ka töö keerukusest. Pole võimalik kõiki erijuhtumeid eraldi välja tuua ja see ajaks kliente rohkem segadusse. Kui klient teeb online broneeringu, siis juuksur peab selle kinnitama. Püsiklientide puhul juuksur oskab vaadata, kas broneeriti piisav aeg. Juhul, kui see pole piisav, siis juuksur broneerib ise piisava aja ja informeerib sellest klienti. Broneerimisel saab lisada lisainfo kastikesse oma soovi täpsema kirjelduse.

Kõik teenuste hinnad, mida online broneering teile näitab, on ainult teenuse hinnad. Seal pole välja toodud juuksevärvi hinda, sest see on iga teenuse puhul erinev. See lisandub teenusehinnale vastavalt sellele, palju värvi kulus. Eraldi pole juurde arvutatav ja maharvestatav juuksepesu ja viimistlustooted. Hinnad on informeerivad ja mitte lõplikud.